+45 3131 6797 nadja@optimumhr.dk

Om Optimum HR

Hvad laver vi?

OPTIMUM HR beskæftiger sig med konsulentydelser primært indenfor optimering og opbygning af interne HR processer. OPTIMUM HR fungerer som jeres eksterne HR afdeling, hvor I får en sparringspartner, projektleder og rådgiver på virksomhedens HR udfordringer. Vi fungerer også som underviser i opkvalificering og uddannelse af nøglemedarbejdere.

Hvem er
OPTIMUM HR?

OPTIMUM HR er ejet og drevet af Nadja Søndergaard Fuglsang, der har en lang karriere bag sig i både ind- og udland fra danske og internationale virksomheder, som A.P. Møller Mærsk, SSY, Randstad og Caverion koncernen.

Nadja har i sin karriere arbejdet i forskellige funktioner internt i HR afdelinger og som Headhunter.

Som baggrund er Nadja uddannet og certificeret i forskellige psykometriske testværktøjer, der bruges til rekruttering og lederudvikling. 

Bag OPTIMUM HR er der professionelt team af kompetente samarbejdspartnere, der assisterer ved større projekter.

 

Hvad og hvorfor?

Nadja Fuglsang har ambitioner om at skabe et fleksibelt HR-setup

Jeg har etableret OPTIMUM HR, fordi jeg har en stor passion for at arbejde med forskellige HR løsninger og rekrutteringer for forskellige virksomheder. At være rundt i forskellige virksomheder holder mig konstant opdateret på, hvad der foregår i markedet, som kan komme mine kunder til gode.

Jeg får ofte at vide, at jeg er skarp på, hvad der fungerer for mine kunder og hvad der ikke gør. Jeg er meget forretningsorienteret og udfordrer altid, så vi kommer frem til den bedste løsning, der skaber værdi for både medarbejdere og virksomhedens bundlinje. Igennem min erhvervskarriere har jeg arbejdet for store etablerede koncerner, som i hver deres branche er markedsledende, herunder A.P. Møller Mærsk, olievirksomheden Monjasa, skibsmægleren Simpson, Spence & Young (SSY) og rekrutteringsbureauet Randstad.

Igennem karrieren har jeg oparbejdet et topprofessionelt og internationalt mindset, som både kommer fra mit arbejde i udlandet i Singapore og fra arbejdet på tværs af landegrænser i internationale koncerner.

Virksomhedsejer Nadja fortsætter

I mine tidligere stillinger som blandt andre Headhunter, HR konsulent og HR Business Partner har jeg arbejdet med lederudvikling, rekruttering, kommunikation og Employer Branding. OPTIMUM HR er udsprunget af konkret erfaring og forståelse for det strategiske, operationelle og taktiske niveau, hvor alt unødig spild-af-tid processer er skåret fra og kun de værdiskabende HR processer implementeres.

Udtalelse om Nadja

“Det der karakteriserer Nadja er, at hun er grundig, faglig stolt og målrettet. Og med målrettet mener jeg, at Nadja ikke går på kompromis med en opgave, og med sin nysgerrighed, gode situationsfornemmelse og kløgt, formår Nadja at udvide og nuancere interessenters holdninger og referencepunkter.

Mads Fridthjof – COO

Følg med på Instagram
#optimumhr

Something is wrong.
Instagram token error.

Ydelser

HR Partner

Lederudvikling

Rekruttering

Employer Branding

Om os

Nyheder & Blog

Om os

Kontakt

Optimum HR
CVR: 32956858

Landlystvej 1
DK-7000 Fredericia
Denmark

+45 3131 6797
nadja@optimumhr.dk