Employer Branding

Employer Branding er en del af kommunikationsstrategien

Employer Branding betegner virksomhedens strategiske arbejde med at skabe et stærkt varemærke som arbejdsplads og gør det lettere at tiltrække og fastholde medarbejderne. Employer Branding er den samlede oplevelse af jeres kommunikation, markedsføring af jeres virksomhed og følelsen af, hvordan det er at arbejde for lige netop jer. Employer Branding er billedet af jer som virksomhed – indefra og ud.
Vi arbejder med hele processen fra kortlægning af brandidentitet til output af content til hjemmeside, SoMe og messer etc.

Hvilken værdi skaber et stærkt Employer Brand?

  1. Flere kvalificerede ansøgere (Talent Attraction)
  2. Kortere ”time-to-hire” og lavere ”cost-per-hire”
  3. Lavere medarbejderomsætning (øget loyalitetsfølelse)
  4. Øget stolthed, trivsel, medarbejdertilfredshed, engagement og præstation
  5. Øget kundetilfredshed (synliggørelse af virksomhedens produkter og ydelser)
  6. Tiltrækning af de bedste kandidater
  7. Indblik i hvad I tilbyder som virksomhed fx. videreuddannelse og lederudvikling
  8. Fremstilling af et ensartet og troværdigt billede af virksomheden
  9. Der opbygges et stærkt netværk og opnår langvarige relationer med mulige nye medarbejdere
Nadja Søndergaard Fuglsang

Vil du høre mere om hvordan vi kan styrke jeres rekrutteringproces?

Nadja Fuglsang

HR Partner og indehaver