Rekruttering og search
Hos Optimum HR lægger vi vægt på, at din rekrutteringsproces bliver så nem, som du både troede og håbede på.
Vi tilbyder adgang til en professionel rekrutteringsplatform, hvorfra vi aftaler, i fællesskab med jer, hvilke behov I har, så vi kan tilbyde jer den løsning, der passer bedst muligt.
Er tiden knap og netværket smalt, rekrutterer og headhunter vi også gerne den rette kandidat til et match af både leder, team og virksomhed som helhed.
Search er i dag en af de ydelser, hvor vi oplever den største vækst. Det betyder, at vores kunder ønsker en langt mere fokuseret og målrettet rekruttering, hvor en specifik medarbejder skal findes. Denne form for rekruttering er ikke længere forbeholdt stillinger på direktionsgangen, men til at finde kandidater på forskellige medarbejderniveauer.
Vi tilbyder at udføre en Search på 3 forskellige niveauer, dette for at tilpasse os den enkelte kundes behov og situation omkring den nye medarbejder samt det overordnede kompetenceniveau.
Hvilken værdi skaber en professionel rekruttering for jeres virksomhed?
- Vi tiltrækker bedre talenter gennem annoncer, der fremstår professionelle.
- Den moderne rekrutteringsplatform letter processen, da alle ansøgere kan svares samtidigt, og der kan indkaldes direkte i kalenderen.
- Vi eliminerer den tunge proces og de mange administrative timer ved at forøge effektiviteten.
- Vi optimerer ansøgeroplevelsen, da alle bliver svaret og ingen bliver glemt.
- GDPR sikrer processen, hvor vi håndterer alle ansøgere efter datatilsynets retningslinjer.
- Vi sikrer korrekt ansættelse, der minimerer dyre fejlrekrutteringer (fejlrekrutteringer kan koste op imod 350-400k. jf. Jobindex analyse)
- Vi sørger for et korrekt match af kandidat på adfærdskrav
- Vi sørger for bedre udnyttelse af jeres markedserfaring og branchekendskab
- Vi hjælper jer med optimal udnyttelse af jeres netværk